Veel gestelde vragen over: Bestellen
- Ik heb mijn bestelling ontvangen, maar hij is niet compleet. Wat nu?
- Neem contact op met het restaurant en geef door wat er mist. Het restaurant zal de missende producten naleveren of het betaalde bedrag van de missende producten teruggeven. Wij geven geen bedragen terug, aangezien het restaurant hiervoor verantwoordelijk is. Het telefoonnummer van het restaurant vind je in de bevestigingsmail. De bestelling staat tevens in je account. Hier staan ook de contactgegevens van het restaurant.
- Ik heb mijn eten nog steeds niet ontvangen. Wat nu?
- In de bevestigingsmail van je bestelling staat het telefoonnummer van het restaurant. Zij kunnen je meer vertellen over de status van je bestelling. Restaurants hebben vaak 30 minuten de tijd nodig om je bestelling te bereiden en te bezorgen. Op feestdagen en in het weekend kan deze bezorgtijd groter zijn vanwege de drukte.
- Hoe annuleer ik mijn bestelling?
- Het annuleren van bestellingen is niet mogelijk.
- Kan ik ook telefonisch bestellen?
- Nee, bij ons is dat helaas niet mogelijk. Wij zijn een internetonderneming en nemen alleen bestellingen aan die via de website zijn geplaatst.
- Kan ik het telefoonnummer van een restaurant opvragen voordat ik bestel?
- Nee, dat kan niet. Wij geven alleen telefoonnummers van restaurants vrij nadat je een bestelling hebt geplaatst. Het telefoonnummer van het restaurant vind je in de orderbevestiging en in je account.
- Hoe weet ik dat de bestelling goed is ontvangen?
- Zodra de bestelling geplaatst is, krijgen wij de order te zien. Indien de eigenaar de order niet binnen 10 minuten zal accepteren - tijdens openingstijden - dan krijgen wij een melding hiervan. Wij nemen dan contact op met de eigenaar. Na sluitingstijd kun je nog steeds bestellen op de website, alleen is er dan niemand aanwezig om je bestelling te controleren. Zodra het restaurant open gaat, zal een eigenaar de bestelling moeten accepteren. Heb je het idee dat de bestelling niet is aangekomen of wacht je wel heel erg lang? Bel dan direct met het restaurant. Het telefoonnummer vind je in de bevestigingsmail van je bestelling en in je account.
- Kan ik ook een paar dagen vooruit bestellen?
- Je kan heel ver van tevoren bij een restaurant een bestelling plaatsen. De orderbevestiging ontvang je meteen in je account en in je mailbox.. Meerdere dagen vooruit bestellen is dan ook gewoon mogelijk.
- Kan ik ook een bestelling plaatsen bij een restaurant dat gesloten is?
- Ja, dat kan bij alle restaurants. Als het betreffende restaurant weer open is, dan krijgt deze de bestellingen geleverd.
- Er gaan iets fout tijdens het bestellen
- Indien er iets fout gaat tijdens het bestellen, neem dan contact met ons op door een mail te sturen. Wij verzoeken u niet hiervoor te bellen. Op e-mail reageren wij zo snel mogelijk.
- Hoe plaats ik een recensie?
- Via de beoordelingsmail die je na je bestelling ontvangt kun je een recensie plaatsen. Klik op de link uit de e-mail en plaats een recensie bij het restaurant. Deze mag niet beledigend zijn, wij zullen deze recensie meteen verwijderen. Houdt het netjes! Door een recensie te plaatsen, helpt u andere klanten bij het maken van een juiste keuze.
- Mijn eten is niet bezorgd en ik heb online betaald. Hoe krijg ik mijn geld terug?
- Neem contact op met het restaurant en vraag wanneer je de bestelling kunt verwachten. Het telefoonnummer vind je in je orderbevestiging en in je account. Is het restaurant niet bereikbaar of wordt je bestelling niet meer geleverd, neem dan contact op met de klantenservice. Zoek het ordernummer van je bestelling op in de orderbevestiging of bij de afschrijving op je bankafschrift. Wij controleren dan bij het restaurant of de bestelling wel of niet is geleverd en annuleren de bestelling vervolgens in ons systeem. Bij creditcardbetalingen zal er geen afschrijving plaatsvinden en bij iDeal-betalingen storten we het geld de eerstvolgende werkdag terug. Dit staat dan uiterlijk binnen enkele werkdagen weer op je rekening.
- Ik ben niet tevreden over het eten. Hoe krijg ik mijn geld terug?
- Het restaurant is verantwoordelijkheid voor de kwaliteit van het eten en bij ontevredenheid kun je het restaurant bellen om je geld terug te vragen. Het telefoonnummer vind je in de orderbevestiging. Aangezien Eet Media dus niet zelf in de keuken staat, bieden wij geen tegemoetkoming aan.
- Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen!
- Eet Media verstuurt een orderbevestiging nadat de ontvangst van je bestelling door het restaurant is bevestigd. Het kan hierdoor soms even duren voordat je deze ontvangt. Heb je na een kwartier nog niets ontvangen en staat er geen bestelling in je account? Dan is er wellicht iets verkeerd gegaan. Neem dan contact op met de klantenservice.